Mittwoch, 5. August 2015

Fehmi Ajvazi - Testamenti i heroit


TESTAMENTI I HEROIT

I.
Kur ish natë e terr i zi, t’i m’thoshe n’heshtje vjen liria
Unë t'pyesja a m’sheh t’i, unë s’i shihja vitet e mia

Hesht ditën unë të thoshja, s’e nuk dihet kur mbërrinë
Është nuse a zanë mali, fryma e saj plotë murmurimë

Po s’dëgjoje zërin tim, zërin tënd unë e dëgjoja
T’i udhëtoje nëpër natë, nëpër gjak e nëpër ploja

Ajo s’ish kumt as yll mëngjesi, nëpër borë e nëpër shi
Plagët t’ua nëpër shekuj, ishin yje n’sytë e m’i...

Kur u trand zemra e tokës, një Adam erdhi nga qielli
E theu terrin copa grima, ish Zeus – biri i Diellit

T’i më shihje nëpër shekuj, unë dëgjoja zërin tënd
Na kish ndarë nata e zezë, në një prag e në një vënd

Dhe një ditë i thash diellit, zbrit tek unë e mos u tremb
Tre mijë vjet ishim në terr, gjysma e natës kur u shemb

II.
Eh: s’është i lehtë dheu i varreve, as foleja bërë në gur
Pse shqiponja ka dy koka, veq n’i Zot e di këtë kumt...

Mos harro kohën e ikur, ngrite kokën mbi flamur
Të janë nxirë hënë e yje, shtrydhe ujin nëpër gur

T’i je k’tu fis i Adamit, mos mallko as mos gjyko
Rrënja jote është prej toke, yllin tënd gjithmonë beso...

(03.08.2015)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen